09 listopada 2016

ZUMBA KALISZ



FAQ czyli najczęściej zadawane pytania 

CZYM JEST ZUMBA? 
Zumba to ogromna dawka energii i dobrego humoru. To połączenie tańca z fitnessem. Łączy w sobie tańce latynoamerykańskie (między innymi:  funky, merengue, salsa, reggaeton, taniec brzucha, flamenco). Tym samym ZUMBA daje więc możliwość nauki podstawowych kroków z wielu stylów tanecznych. 


JAKIE SĄ RODZAJE ZUMBY? 

ZUMBA BASIC  skierowana do najszerszego grona odbiorców. To połączenie treningu cardio z podstawowymi krokami różnych stylów tanecznych.
ZUMBA STEP to ZUMBA prowadzona przy wykorzystaniu stopnia (stepu). Jest intensywniejszą formą niż ZUMBA BASIC. To trening cardio w połączeniu z treningiem wzmacniającym dolne partie ciała. 
ZUMBA TONING  to ZUMBA prowadzona przy wykorzystaniu specjalnych, lekkich ciężarków, które pełnią rolę marakasów. To trening cardio połączony z treningiem wzmacniającym górne partie ciała.
ZUMBA GOLD to program skierowany dla osób starszych i osób, które mają ograniczone możliwości ruchowe. Jest to mniej intensywna i mniej dynamiczna forma ZUMBY BASIC. 
AQUA ZUMBA ZUMBA prowadzona w basenie. Ze względu na opór wody, piosenki są wolniejsze niż na zwykłej ZUMBIE,
ZUMBATOMIC/ ZUMBA KIDS  to oferta skierowana dla dzieci od 4-12 lat. Zabawa i taniec dla najmłodszych.
STRONG BY ZUMBA to najnowszy program łączący trening interwałowy ze specjalnie przygotowaną muzyką. Stanowi bardzo intensywną formą treningu grupowego. 

  


CZY ZUMBA JEST DLA MNIE? 
TAK, jeśli:
- lubisz tańczyć
- lubisz wysiłek i aktywność
- czujesz rytm
- lubisz luźną formę zajęć

NIE, jeśli:
-  nie lubisz tańczyć
- nie lubisz "się pocić"
- nie czujesz rytmu


KIEDY ZAŁAPIĘ KROKI I UKŁADY NA ZUMBIE? 
PAMIĘTAJ! Daj sobie kilka zajęć, by przywyknąć do ich formuły i poznać podstawowe kroki i podstawowe rytmy. Nie zniechęcaj się za szybko, nie ma nic gorszego jak poddać się na starcie. 
Daj sobie minimum trzy zajęcia, by poczuć się na ZUMBIE jak ryba w wodzie :)



ILE KALORII SPALAM W TRAKCIE ZUMBY? 
Wszystko zależy od tego jak się przykładasz do zajęć :) Jeśli dajesz z siebie 100 %, spalasz co najmniej 600 kcal. 




CZY MOGĘ CHODZIĆ NA ZAJĘCIA BĘDĄC W CIĄŻY? 

Napisz do mnie na adres get.a.happy.go.lucky@gmail.com chętnie udzielę wskazówek co i jak z ćwiczeniami w ciąży i po ciąży :) 

07 lipca 2016

JUMPING FITNESS Twoje pierwsze zajęcia na trampolinach- jak się przygotować (wskazówki)? Przeciwskazania do ćwiczeń.



Rozpoczynając swoją przygodę z JUMPING FITNESS, czyli treningiem na trampolinach musisz pamiętać przede wszystkim o tym, że jest to bardzo intensywny trening. Zapoznaj się z poniższymi wskazówkami i zdecyduj czy JUMPING jest skierowany dla Ciebie:

  • zastanów się, czy trening na trampolinach skierowany jest dla Ciebie. Najważniejsze przeciwskazania to: 
  1. dyskopatia
  2. ciąża
  3. ogólny zły stan zdrowia
  4. choroby układu skokowego i kolanowego
  5. choroby układu krążenia (nadciśnienia tętnicze)
  6. osteoporoza
  7. endoprotezy
  8. zaburzenia koordynacji i równowagi
  9. świeże urazy
  10. choroby układu oddechowego (astma)
  11. nadwaga (maksymalne obciążenie to 110 kg)
  • jeśli nie cierpisz na żadną z powyższych dolegliwości, pamiętaj o tym by przed treningiem:
  1. nie objadać się, zjeść na 2-4 godziny przed treningiem
  2. nigdy nie iść na trening głodnym, grozi to zasłabnięciem podczas treningu
  3. mieć przygotowaną dużą butelkę wody mineralnej niegazowanej
  • na trening zabierz:
  1. butelkę wody mineralnej niegazowanej
  2. wygodne sportowe obuwie (nie można ćwiczyć na boso ani w skarpetach)
  3. ręcznik
  4. niekrępujący lekki i wygodny strój sportowy
  • tuż po treningu:
  1. nie załamuj się, że za pierwszym razem nie dałaś rady- to naprawdę bardzo intensywny trening
  2. twoja kondycja i wytrzymałość wzrośnie z czasem, nie poddawaj się za szybko
  3. uzupełnij płyny, miej przy sobie na przykład banana, którego zjesz zaraz po treningu

GOTOWA??? ZAPRASZAM NA ZAJĘCIA :)